Νηπιαγωγείο

ΛΟΥΛΟΥΔΟΤΟΠΟΣ


(από 5 ετών)

Έχοντας κατακτήσει τις δεξιότητες των προηγούμενων αναπτυξιακών σταδίων, στόχος του Νηπιαγωγείου είναι να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες ώστε μέσα σε ένα ελκυστικό , ασφαλές, φιλικό και πλούσιο σε ερεθίσματα περιβάλλον να εξασφαλίσει κίνητρο και προϋποθέσεις μάθησης στο πνευματικό , συναισθηματικό , νοητικό , κοινωνικό και γνωστικό επίπεδο.

Οι σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι οι οποίες ακολουθούνται, το πλούσιο εποπτικό και παιδαγωγικό υλικό που υπάρχει , καθώς και η χρήση βοηθητικών μέσων διδασκαλίας και νέων τεχνολογιών συμβάλλουν στη προώθηση της βιωματικής μάθησης των παιδιών.


Η επεξεργασία των γνωστικών αντικειμένων γίνεται διαθεματικά:

- είτε με θεματικές προσεγγίσεις

- είτε με την ανάπτυξη σχεδίων εργασίας

Γλώσσα


Μέσα από κατάλληλα ερεθίσματα και εργαλεία βοηθάμε το παιδί να μπει σιγά-σιγά στον υπέροχο κόσμο της γραφής ενώ παράλληλα θα κεντρίσουμε την περιέργειά του για το μηχανισμό της ανάγνωσης. Τα φύλλα εργασίας που επεξεργαζόμαστε επιδιώκουν να καλύψουν στόχους εκμάθησης γραφής του φωνήματος , οπτικής αναγνώρισης και φωνολογικής ενημερότητας.

Μαθηματικά


Στόχος μας είναι να αντιληφθούν τις βασικές μαθηματικές έννοιες, ξεκινώντας από τις έννοιες του χώρου , της ταξινόμησης -ομαδοποίησης και σειροθέτησης…καταλήγοντας βαθμιαία στην έννοια της μονάδας και σε απλές μαθηματικές πράξεις.

Εικαστικά


Τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζονται με διαφορετικούς τρόπους και να έρχονται σε επαφή με υλικά όπως νερομπογιές, κηρομπογιές, μαρκαδόρους, ενώ τους δίνεται η δυνατότητα να πειραματιστούν με ποικίλες τεχνικές.

Έξυπνα πειράματα


Τα παιδιά όταν ασχολούνται με το φυσικό κόσμο εμπλέκονται σε καταστάσεις που τους κινούν την περιέργεια .Μέσα από πειράματα , δοκιμάζουν , ελέγχουν , επαληθεύουν και μαθαίνουν για φαινόμενα όπως η τήξη , η πήξη , διαλυτότητα, η πυκνότητα, η βαρύτητα κ.α

Από το τρέχον σχολικό έτος , στο πρόγραμμα του προνηπίου - Νηπιαγωγείου εντάσσονται και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, όπως θεσμοθετήθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στόχος τους είναι η ενίσχυση τα καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων , δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στα παιδιά, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος. Τέσσερις είναι οι θεματικές ενότητες , τις οποίες θα επεξεργαστούμε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.


  • Ζω καλύτερα - Ευ ζην
  • Φροντίζω το περιβάλλον
  • Ενδιαφέρομαι και ενεργώ - κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
  • Δημιουργώ και καινοτομώ - δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Share by: